Boogie66 2009.10.14. 10:00

Edzésterv V1.0

 Szóval olvastam! Sokat. És egyre konfuzabb lettem. Ezért aztán csak néhány alapelv:

  • Fokozatosság
  • Előtte bemelegítés
  • Utána nyújtás
  • Pihenő napok beiktatása
  • Fontos a felszerelés
  • Lehetőleg természetes talajon fussunk (ne betonon)

 

Ezek után úgy döntöttem, hogy megcsinálom a régi edzéstervemet, amit 2 évvel ezelőtt már egyszer sikerült befejeznem és vérehajtanom. Ki is rakom az oldalamra.

Ezzel csak az volt a baj, hogy nem sikerült túljutniom a fél órás futáson. Egyszerűen nem ment több. Ami még gondot okozott, hogy valahogy a futóstílusom nem tetszett, nem emeltem eléggé a combjaimat (térdből futottam), valamint az hogy nem mentek le a fölös kilók.

De kezdetnek jó lesz, aztán majd elkezdjük a maratoni felkészülést. de odáig még el kell jutni.

A bejegyzés trackback címe:

https://rotoma.blog.hu/api/trackback/id/tr531444874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.