Elkezdődött! Apa, elkezdődött!!! El, el, el, el, lelele, elkezdődött!

Mivel azt láttam, hogy az állóképesség hiánya az egyik legnagyobb gond, ezért az utolsó pillanatban a hétvégén, mikor még jó volt az idő elvittem a családot kirándulni (vagy Ők vittek el - erre már nem emlékszem, de mindenképpen jobb az optikája, hogy elvittem Őket). Nem kell egy teljesítménytúrára gondolni - csak 5 km volt (Edvin Illés utca - Széchényi hegyi kisvasút), a budai hegyekben. Ami nehezítő volt, hogy elvittük két és fél éves fiamat is, aki az első dombot (hegyet??) még hősiesen megmászta, de utána felkéreckedett a  háti hordóra - így nehezített (+11kg) túra lett belőle. Mindenki élvezte - még én is ...

Sokkal nehezebbnek gondoltam - de a motiváció (a család (különösen a fiam) előtt gyengének mutatkozni?!) átsegített.

Megálltunk egy úti kápolnánál - ahol elfogyasztotuk az almákat. Még a lányom is kért belőle...

Persze szent elhatározás lett belőle, hogy minden hétvégén elmegyünk kirándulni - majd meglátjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://rotoma.blog.hu/api/trackback/id/tr651444370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása