Na sikerült jó régen írnom! Ami történt közben:

  • Felhívták a figyelmemet hogy érdemes az étkezésen is változtatni - ezért most kevesebb kenyeret eszem (ma az ebéd sült hús volt meg zöldségek - bár már most éhes vagyok - biztos a tudat).
  • Nem írtam semmit a blogba, mert most rohammunka van erőteljesen... (most is az ebédből lopok pár percet)
  • Voltam orvosnál, aki azt mondta, hogy lehet sportolni (ez tegnap volt)
  • Ma reggel el szerettem volna kezdeni a futást, de sajnos elaudtam - pedig beállítottam az órát csak a feleségem átállította késöbbi időpontra :-)
  • elkezdtem nyújtani - majd ketté törtem - erre nagyobb hangsúlyt kell fektetni + a bemelegítésre

Most röviden ennyi...

Ma vagy holnap megtörténik az első futás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása